مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 10:352021-05-24سياسي

فارس من| پیگیری مشکلات مردم منظریه/ راه و شهرسازی: شهرداری همکاری نمی کند!


معاون راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری در خصوص علت برطرف نشدن مشکلات منظریه، گفت: شهرداری در انجام وظایف خود در این منطقه کوتاهی کرده است.

- مطالبه مردمی است که اخیرا در سامانه فارس من ثبت شده و خبرنگار این رسانه خود را متعهد به پیگیری این سوژه می داند.

بعد از پیگیری های مستمر از شهرداری و سایر دستگاه های اینبار به سراغ مسؤولان راه و شهرسازی رفتیم تا بدانیم این اداره کل در خصوص رفع مشکلات منظریه چه اقداماتی انجام داده است.

ابتدا با چند نفر از ساکنین آن منطقه گفت وگویی انجام شده که مختصرا به مشکلات اشاره شده است؛ رضا احمدی یکی از ساکنان منظریه در گفت وگو با خبرنگار فارس گفت: روند انجام کار در این محله بسیار کند است به طوری که اگر کاری هم انجام می شود به چشم نمی آید.

خانم جلالی از دیگر ساکنان این محله با بیان اینکه 10 سال است در اینجا زندگی می کنیم اما امکانات بسیار ضعیف است و مشکلات فراوان، گفت: در پاییز و زمستان به دلیل بارش باران و برف و نبود جوی، جدول، زیرسازی و آسفالت بسیار سختی می کشیم.

حسین مولوی از دیگر ساکنان منظریه در این باره می گوید: مدتی پیش  بنیاد مسکن طبق قراردادی که با راه و شهرسازی امضا کرده بود اقدامات خوبی در این محله انجام داد اما این کار هم با آمدن مدیرکل جدید راه و شهرسازی تعطیل شد و با گذشت زمان این زیرسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| پیگیری مشکلات مردم منظریه/ راه و شهرسازی: شهرداری همکاری نمی کند!

فارس من| پیگیری مشکلات مردم منظریه/ راه و شهرسازی: شهرداری همکاری نمی کند!